tja:)

Inne

Sommarland
Supermys på leksands
sommarland! Värt att åka dit,
besök hemsidan på
sommarland.nu ! ;)

Rosa leggins
Asså, jag vet att det snart börjar
bli höstigare och man förväntas
andvända mörkare tråk kläder.
Men jag köpte ändå ett par på Vero Moda.
Super nöjd! Lyser upp lite.

Poker
Allt man gör med rätt
personer kan bli skojj!
Även poker :P

Ute

Gokart.
Det var tråkigt!!
Provade på sommarland,
man skulle åka 3 varv,
jag åkte 1.. ;)

Baddräkt
Visst om man har en
riktigt snygg, t.ex den där
lila på Gina. Men dom där
fula mormors baddräkterna
ger varken snygg bränna eller
ser snygga ut på.
Fram med bikinin!
Kolla in dom på Gina
om du inte hittat någon än. :)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jenny Tropp =)

Gokart är KUUL(!) klara ! ;D inse fakta xD<3<3

2008-08-09 @ 15:50:40
URL: http://www.bilddagboken.se/Jennytropp

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0