Hejjdär.

Hej! :) Igga mitt ansikts uttryck på förra bilden, tack ;D !
Jag har varit i Vännes på släktträff för farmor och farfar har fyllt 70..!



Stockholms modevecka hölls för inte särskilt länge sen, där man spanade in trenderna inför våren 2009. Kommer här! :)

Damer

- Lila kommer utan tvekan vara vårens färg, HÄRLIGT! :D
- Byxdressen som varit inne i sommar kommer även i vår att synas, gärna en kort shortsmodell eller en längre ärmlös. Sattsa på en i innefärgen lila!? 
- Tidigare i sommar/vår har trenden med samma färg från topp till tå synts. Kommer synas även våren 2009, de modiga väljer en färg som syns, annars är svart eller vit alltid ett säkert kort.
- Hatt kommer synas på både herrar och damer i vår.
- Puffiga kjolar. Sweet :)

Herrar

- Fluga.Skippa slipsen, i år är det fluga som gäller, alla modeskapare verkar eniga. ;)
- Pasteller så som lavendel, pistage, persika, syrén blir en trend i vår. Färgerna är naiva och näst inpå barnsliga.
- Chinos kommer, liksom i sommar, vara en av trenderna att ha på benen. ;) 


Så vilket kommer jag nu sattsa på..? - Lila! Topp-till-tå kanske? En puffig kjol.
 Yeees! :)

Och på tal om lila..

.. Så såg jag en suuuperfin lila disel klänning på Newport i Falun.
Bild kommer!

Hoppas ni hare bra i värmen! :D <3333 / Klara


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0