söndagdårå

Hej! Kevin vann idol. Grattis grattis :)

Igår så bar det av till älvdalen. Och OJ vad kul det var! Kameran var med och jag tog nog kort med dom flesta som var där. Jag upptäckte också en sak, jag kan göra "masken" haha. Ni vet den där breakdance saken? Hahaha, jag skulle göra den på skämt och så visade det sig att jag kunde.
Riktigt kul kväll var det hur som helst, mycket kramande. Kramat och tagit kort med nån i ebba gold. Haha, och ordningsvakterna. Mycket sköna bilder..

Somnade först vid 05.00 och sen kom  mamma och väckte mig vid 11.30.. Mina föräldrar kan vara lite pain in the ass ibland, typ imorse. Dom bestämmde att vi skulle ut och ta julkort och oj vad det var bråttom. Han inte duscha, sminka mig, eller ens borsta håret. Så det lär bli ett vackert julkort i år. Hm.

Outfiten igår var vit och svart spets linne, hög svart kjol, bronsfärgade ballerinaskor. Ballerina är inte särskilt praktiskt att gå med när det är halt. Det första jag gjorde när jag klev ur bussen igår var att halka. Hahah ja ojojoj!


nyslingat hår!

godishörrni <3

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0