smack!

FREDAG = MUMS!

Äntligen fredag - dagen vi drömmer om då vi släpar oss till skolan på måndagarna, dagen som gör det värt att kämpa sig igenom veckan.

Lite djup jag vart där då ;)

Ikväll blir det idolfinal, HEJA KEVIN! :D Jag tror då han vinner, han måste vinna! Ska bara ta det lungt för imorgon blir det ÄLVDALEN! MUMS IGEN.
Stort disco med folk från hela dalarna, åker vid 16 kommer hem vid 04 :D ÅH HURRA vad kul :D:D:D

En sak som inte hör hit är att just nu går jag igenom en period, heheh jossan du vet vad jag pratar om ;) haha

GODIS OCH JULSKUM PÅER <3

jag é flum


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Bea*

Hejdär, vad skall du göra denna helg då?

2008-12-12 @ 21:13:11
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: jossan (;

ofc I know what you mean! ahahha ;)

2008-12-13 @ 19:13:02

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0