SH

Hej sitter just nu och kollar lite på sidan www.stayhard.se . Nej, lite för dyrt, om jag ska beställa hem vill jag ha det billigare än i affär, annars kan man ju lika gärna shoppa på stan. Fanns mycket Jenny Hellström i alla fall, och det är ju alltid kul ;p

Strax så blir det träning, har lite ont i halsen. "/ Men det är bara för mitt gallskrik idag då jag såg att min bildlärare satt upp en misslyckad bild som jag gjort i skolkorridoren. F'N! :< Jag var och pratade med henne men nejnej, hon vägrar ta ner den. Hm. Jag och Anna försökte rita över mitt namn med blyerts, men eftersom att den sitter på en sån där anslagstavla med plast över så gick det inte så bra. ååååh, attans :P

Kollade just www.stylebystars.com men dom hade inte fått in något nytt fint, och den underbara röda klänningen väntade jag visst lite för länge med, för nu är den slut. attans igen ;)


Sista exemplaret på den här väskan hos www.chique.se , bara399 :- !! Inte riktigt en sån jag vill ha, men kanske vad du söker? (;

Nu blir det träning!
Ha det gooooodis <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: jossan!

men klara skärp dig! din bild var hur finfin som helst ju! ;) tycker i alla fall jag, o säkert många andra !



puss&kram

2008-12-06 @ 13:15:16

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0