kom tillbakaaaaaaa

nu när jag uppehållade i 2 dagar så har jag förlorat en massa läsare! 2 dagar! Även en bloggerska ska väl få vila? (; hehehe nejrå, men kom tillbaka älskliingar!

Just nu: Klockan är 22.30 och jag befinner mig i Fannys datarum. Blir till att sova här i natt eftersom att hennes familj har tröttnat på hennes attityd och stuckit. Eller nåt sånnt, ensam hemma är hon i alla fall så jag håller henne sällskap. :b
Jag har med mig en överaskning åt henne, kladdkaka! Nu blir hon glaaaaadis alltså! Detär mormor som bakat och det är nog den godaste kladdkaka jag smakat. Den är väldigt.. kladdig. Och chokladig. Perfa!

Ge mig navelpiercing! Jag har funderat på det ganska länge, men hur gör man för att övertala en mamma? Jag har pratat med pappa, och han sa i alla fall inte nej. Det är mamma det hänger på. Så är det jämmt, pappa ger ett "njaaee, kanske"-svar och mamma ger ett "Nej!" eller "Ja!"-svar.
På fredag blir det fjäsk och övertalning, håll tummarna och tårna för mig!

Nu ska jag vara social med fanny, men ha det bäst mina sötsaker <3


Kommentarer
Denna kommentar skrev: ARRR

klara! vi tar tillsammans! =DD

de é våra mammor de hänger på (;

älskar diiig <33333333

2008-12-17 @ 20:28:27

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0