Juldagen:)

Hej (:
Hoppas ni alla fick precis vad ni önskade och en riktigt bra julafton, det är ni värda <3
Juldagen betyder för våran familj/släkt att umgås så idag var det pulkaåkning med kusinerna efter en låååång sov morgon. Riktigt mysigt. :)

I morgon är det väl mellandagsrea? Hurra i så fall! Men är det eller inte? Jag vet precis vad som ska köpas om det är så.. :)

På ellos.se, nelly.com och andra modesidor är det i alla fall mellandagsrea.. Fanns inte mycket roligt tyckte jag.. Men här kommer i alla fall 2 favoriter!


Hanky Panky 129 :- ord. pris 189 :- www.NELLY.com
Finns i flera färger.



Rules By Mary 300 :- ord. pris 999 :- nelly.com

<3


Kommentarer
Denna kommentar skrev: matilda

Hehe okej sånna är mina päron med ^^ :*

Och om jag är ute, så ringer mamma 24/7 & kollar så jag är ok haha! Jo ska till min kille fkt, så får vi se, tror dt blir fest hos ngra av hans kompisar :p Jo dt är mellandagsrean :)

Okej hoppas du får tag i skinnjackan, själv ska jag spana efter en snygg partyblåsa, pumps och underkläder ^^ Ha en bra kväll puss:)

2008-12-25 @ 17:48:29
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Ida

Sv: Om du menar vad jag har gjort idag så inte mkt x'D

2008-12-25 @ 18:43:21
URL: http://taralom.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Viktor

sv: Ja jag tror hon blev jätteglad över sin väska överst på hennes önskelista stod det "F&C väska!" så :) jag fick en massa kläder, du kan kolla i ett tidigare inlägg har 3 outfits där med kläder som jag fick :) sen presentkort o pengar :) vad fick du i julklapp då? :)

2008-12-25 @ 20:09:07
URL: http://viktore.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0