Hej alla älsklingar =D

Hej bby's! <3

Idag blev det slalom med kusin. Riktigt roligt var det, lagomt mycket folk i backarna, bra väder, bra kusin! <3 :)
Nu har jag kollat på körslaget, någon mer som ser det? Vet inte riktigt vilka jag hejar på men det finns väl dom som är bättre.. :)
Nytt personligt rekord i antalet unika besökare igen, härligt bbys! Jag blir så gladiiis <3


Grys klänning igår, vilken miss. Färgen var fin men den satt varken smickrande eller var fint sydd. (inte var den idag såå mycket bättre heller..) Ni som såg körslaget igår, vad tycker ni om Grys klänning?

Kommentarer
Denna kommentar skrev: fannnyyy

klänningen var HEMSK! börja asgarva när jag såg den xd

2008-12-29 @ 22:51:59
Denna kommentar skrev: hmj

Hemskt. Av alla miljoner klänningar valde hon... dendär gräsligt fula? Vilken miss, som sagt.

HUGS

2009-01-02 @ 16:42:55
URL: http://martah.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0