heeeeeeej

Var på stan med fanny direkt efter skolan för att köpa julklappar, smart som man är glömde man pengarna. hmm :)

Nu kommer en Veckans.. för förra veckan efter som jag inte han med någon igår (:

Veckans...

..Plågolåt blir Poker Face med Lady Gaga. Jo den är bra, men inte 10 gånger + på raken. Nora tvingade mig och sanna stå ut med den låten, och INGET annat, hela fredags kvällen. ;p

..Fulaste är denna klänning som jag såg på rean på åhlens, HUU!


..Roligaste är nog "jaha jag trodde du undrade hur mycket min ena tutte väger"-skämtet som nora drog. Speciellt efter som hon själv skrattade så jäkla mycket varje gång hon drog det, det gjorde jag och sanna också kan jag säga. haha, skrattar fortfarande. ;p

..Lyllos är Lollo och Fanny som fått sin blogg kommenterad av Kenza.se och ett erbjudande om att hon länkar till deras blogg. Fytusan vad avis jag blir ;) Tobias är också en av veckans lyllosar, han åker till cypern på torsdag. (:

.. Sockerkick är dom här friis&company tofflorna från http://www.chique.se/ dom är liksom så där finfula och väldigt söta!



..Bästa köp är då mina Vagabond stövlar som jag inte fotat än, men det kommer det kommer, I hope ;p

loveyaall
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33108

Kommentarer
Denna kommentar skrev: fannnyyy

tobbe ska väl ändå till egypten? ;D

2008-12-01 @ 19:28:31
Denna kommentar skrev: frida

ja precis han ska väl till egypten ? ;D

eller de sa iaf isak x)

2008-12-01 @ 21:26:17
Denna kommentar skrev: Klara svarar

Men same shit! =D <3 haha, jo egypten vare ;)

2008-12-01 @ 21:38:16
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0