Gomorron

Igår kväll
Det blev ingen pulkaåkning igår, det var ju så kallt! Jag gick hem till tobias vid 22.40 och vi tänkte att vi skulle gå till Fanny. Just när vi börjat gå så kom Max (tobias låtsas brorsa) och han ville följa med. Så vi tre gick hem till Fanny, där var förutom hon, massa släktingar till henne. Fanny hade fått en ny laptop i julklapp så den kikade vi lite på. Vi kollade lite folks bildagböcker, pratade på och så. Sen var det plötsligt dags för Max och Tobias att gå hem så vi följde dom och senare gick även jag. När jag kom hem hoppade jag in i nån film som gick på tv, ett päron till farsa. Sen somnade jag framför tvn. Mys.

Idag ska jag träffa otroligt saknade Felicia, www.felicialunds.blogg.se. Kul ska det bli! :))) <3


den här filmen såg jag i förrgår förresten! Har sett den kanske två gånger tidigare, riktigt bra! Värd att se.. :)

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0