FÖRLÅT bbys!

Förlåt bbys, jag har varit oaktiv jag vet! Har varit hos mormor oh morfar från i måndags och deras dator är lite knepig.
Men nu är jag tillbaka! ;D <3

Just nu så vore jag göra NOläxan, men ghhhaaa jag är för lazy! Jag orkar inte sitta och leta efter fakta om kokain och massa annat knark, och vad som händer om man provar det. Jag har liksom inte planerat att prova så jag bryr mig inte så mycket.. Nej men i skolan går det väl ann att jobba om det men inte hemma dessutom! >;o

I måndags åkte jag ner på stan efter skolan med Anna. Jag lyckades köpa en hel massa julklappar! :D Nu har jag bara 5 kusiner, fanny och ottilia kvar. Är det jul så är det!

I morgon så kommer Tobias hem från EGYPTEN, inte cypern som jag skrev tidigare. Glädje =D <3

Längtar tills på lördag, då blire älvdalen med en massa underbara människor! Det är nåt stoort disco tyvärr med värdelösa liveband men det blir säkert kul ändå. Eller vem vet, banden kanske är jätte bra. hmm.
Frågan är vad jag ska ha på mig, alla förslag är välkommna (A)

Måste verkligen gå men KYYYSS

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0