Skolfin - utifrån och in.

Hej! Då har man gått första dagen i skolan efter ett kort men skönt sommar lov. :)
Känndes roligt att inte vara yngst längre, och att se alla nya 7:or irra runnt och leta efter sitt skåp..! Hahahah :D

Jag vet inte vad det är med första dagen efter sommarn, men man vill alltid ( i alla fall jag och dom jag känner) vara lite extra fin, man går  upp en halv timme tidigare på morgon för att hinna fixa håret ordentligt och lägga den där naturliga makeupen osv.. Många börjar redan kvällen innan. Jag t.ex! ;)

Nu måste jag bara säga att jag inte brukar hålla på så här, brukar inte ens ha smink varje dag i skolan! men det kan vara kul ibland att få hålla på lite, eller vad säger ni?!  Jag dushade först och peelade ansiktet med två olika krämer, riktigt skönt! Sen borstade jag håret och smörjde in hela mig med brun utan sol från apoteket. Sedan avslutade jag med att göra fransk manikyr med lack i från oriflame men det gick inte så bra eftersom att jag inte hade några nagel mallar.. Så jag tänkte att jag kan väl försöka ändå, men det slutade med att jag fick ta bort det i morse efter som att det såg för jäkl-gt ut och så målade jag om, utan det vita lacket längst ut på nageln efter som att det inte är var något bra utan bara kladdade ut sig..! :P
Kläderna jag hade var en grå tröja som jag lånat av syrran och diesel jeans som jag lånat av fanny och utan på det en skinnjacka från cubus!

Japp, that's it! Hjärta hjärta! /
klara

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0