Hej :D

Hej! Igår sov jag över med fanny då! Vi såg på Bring It On - Al or nothing. Jag har väl sett den en sisådär 30 gånger, men den är lika bra varje gång! haha :D

Idag spelade "mitt" lag match i hedemora. Det blev 2-2, jag spelade offensiv mittfältare. Alla spelade jätte bra första men andra gick det inte alls så bra, så då tog hedemora om. Menmen.. "/
Sen åkte jag hem till mormor & morfar och åt god lunch. :)

Snart måste jag ta och sätta igång med franska läxan, så puss&hej!
Hjärtahjärta!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: JONNA

åh tack :D köpte den på vero moda för ett tag sen :)

2008-09-01 @ 08:45:27
URL: http://thisney.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0