Hej!

Vill ni höra något roligt? Statistiken över min blogg stiger! Om 2 personer till går in på min blogg idag så kommer jag ha nytt personligt rekord över unika besökare på en dag! :D hahaha ;)
Tipsa bekanta om den här bloggen? ;)

Idag var jag med Emma. Vi hade det supermysigt! Vi hade fotbad i deras badkar med badsalt, badbomber, doft saker, fotsalt, body scrub och så, och våra fötter blev super mjuka! ;) Sen kom Felicia och Nora, vi han inte göra så mycket förens jag skulle hem och äta middag. Men vi får väl hitta på något en annan dag igen. :P

Ja, då börjar skolan i morgon då..! För vissa har den redan börjat, men vi falu-ungar börjar i morgon. ;)
Lite info som kan vara bra att veta för er på H-gårn' ;) : 7:orna samlas 08.20 i aulan, 8-9:orna samlas 10.00 i aulan.
(Jo här är vi snälla mot de nya..) Då slipper ni fundera ;) hahahaha <3 ;'D

Hadetbra! 
Hjärta hjärta / Klara

 

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0