Vart tog rösten vägen!?

Jag har tappat rösten! Skit jobbigt. Låter som en kossa i mål brottet och får bara fram ett hest muÄÄhhh när jag försöker prata! Hittelön till den som hittar min röst igen ;)

Det gick inte att få upp bilden på min cykel.. "Ogiltig bildfil"!!!?? Ofta.. :o

Vädret håller i sig! Fy vad härligt :D Dags för grillpremiären tycker jag allt.
Några bra saker med att det känns som sommar i april.
- Shorts! Jag älskar att ha shorts. Har i för sig kört med det hela vintern, med strumpbyxor under då, men nu städas strumbyxorna bort och benen solas. Nu blire shorts 24 7! Typ :D

- Grillning. Finns det något godare, sommrigare?

- Man blir glad. eller jag blir i alla fall glad!

Det var 3 bra saker. Vad gillar du med våren? Skriv gärna :)
                                                                                                                                                                                                                

Om du inte gjort det så tycker jag att du ska ta och rösta på klänningarna.

Ha det bra, det tänker i alla fall jag ha!
Puss & kram / Klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: lollo (:

ja shorts är ju supersnyggt. tre saker jag gillar med våren är : - att det känns nästan som att sommaren är här då. för det andra : tycker jag nog lika som dig grillning och för det tredje: studsmattan

2008-05-08 @ 12:48:53
Denna kommentar skrev: KLara

Ja, studdsmattan ja!! :D

2008-05-17 @ 11:03:10
URL: http://Klarara.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0