Tja (:

Mmm! Idag är det en perfekt dag! Jag är friiiiisk igen :'D Vädret är underbart, har pressat i solen i 2 timmar, bikiniväder! Nu kan ni börja njuta på riktigt, Klara is back on track (:
Eftersom väderet tycks tillåta det så är det billabong shorts och linne resten av dagen!

En sak till för mig att vara glad över, pappa har lyckats fixa fram en kärringhonda!! Nu kommer jag cykla med stil till skolan..! Ohyä :D

Ibland flyter vattnet åt mitt håll, vinden i rätt riktning, solen i ryggen, och sjukdomen flyger bort! Idag är en sån iblanddag.

Bild på min blivande cykel kommer såklart, kommentera gärna. ;)

Ha det bra, det tänker i alla fall jag ha!
Puss & Kram! / Klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: nathalie

Hur många grader har ni ute?:)

2008-04-26 @ 00:51:43
URL: http://natthaliew.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0