Hakar du på?

Har du också hakat på trenden med skinnjackor?! 

Undrar om det någonsin, eller i alla fall på länge, har varit så här modernt.
 Ut på stan och se dig omkring,  om du inte ser någon med en modern, liten skinnjacka så.. undrar jag vart du befinner dig just nu! ;)
Dom flesta kör ju på svart, som alltid känns rätt och passar till allt. Många har också bruna eller mörkblåa. Det är väl dom vanligaste. Men jag har också sett några med röda osv.

Själv letade jag som dom flesta andra efter en svart. Slut på HM slut på Cubus. Så jag tog en mörkblå. Minst lika fin som en svart om du frågar mig, och kanske lite roligare att inte ha den som så gott som alla andra har.
Jag körde på konstskinn, vilket i mitt fall kändes lite bättre än en äkta.

Tummen upp för skinnjackan!


Måste bara säga att jag älskar tunikor! Dom flesta jag har r i grått så här efter vintern. Men jag tycker det börjar kännas lite för vintrigt nu ute i solskenet. Jag invisterade i en bredrandig, vit och grön,  pikétunika från Gina Tricot för ca 149 kr. Ett inköp jag inte ångrar! Om du som jag gillar tunikor/ kortare klänningar så bör du ta dig en titt inne på Gina Tricot, dom har ett stort urval av jätte fina tunikor i fina färger.

Enligt mig är det värt att lägga lite pengar på en snygg tunika (:

Kommentarer
Denna kommentar skrev: lollo (:

hur gör man en blogg ? (:

2008-05-08 @ 12:51:02
Denna kommentar skrev: lollo

eller visst är du klara rasimus ? =D

2008-05-08 @ 12:51:43

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0