Den där Anton

Folk har frågat och någon kommenterat, alla med samma fråga; "VAR håller bloggar-anton hus?"

Jo ni, nu ska ni få veta. 

På grund av stora framgångar efter endast ett blogginlägg här på min blogg så blev Anton en diva. Typ "Varför ska jag blogga på Klaras blogg när jag lika gärna kan skaffa en egen? Det kommer sluta med att det är Klara som gästbloggar hos mig.. lol i'm famous yeah" Så sagt och gjort, Anton skaffade sig en egen blogg. Och som ni märkte efter bara ett inlägg här, det ödesdigra inlägget, så är han en bra bloggare.

SÅ. Om ni vill fortsätta följa Anton så är detta hans bloggadress:
http://myadidasandme.tumblr.com/

goodmorning!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0