jag hänger med matilda

Jag: Jag kommer ihåg första gången du och jag hängde, själva.
Matilda: När var derå?
Jag: Det var när jag hade skaffat moppe, då åkte jag till Norslund och hälsa på dig.

Norslund och moppe.. Tider det.

Hej alla.
Inatt sov jag konstigt. Somnade efter fyra och vaknade vid åtta tiden av att Matilda och Felicia hade en högljud "Vad fan hände igår"-konversation. Somnade om senare och vaknade jag vid elva. Pappa stekte pannkakor till frukost. Nu är mina kusiner här och vi ska ut och gååå i sooolen. Förövrigt ser det ut som en fin sommardag ute, vilket det inte borde göra med tanke på att det snart är december.


Gårkvällen var rolig! Vi dansade och sådär. Träffade bra folk. Ikväll ska jag vara hemma med släkten som är här, vi ska se Shrek 4, min nya favoritfilm, och äta godis.

Ha en underbar dag zoetizar.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0