FESTIVALGUIDE

I morgon efter jobb ska jag träffa mina friends, fixa in för p&l. Fytusan, livet är bra! För alla er som inte varit på festivalen förut tänkte jag här ge er en fet liten guide:

1. Det bästa med peace & love är:


lättklädda grappar till höger och vänster


mycket skratt!!

hångel!

grym musik, grymma spelningar, grymma band

thaibuffén där man får äta hur mycket man vill!! TIPS: Betala för en men ät hela gänget, låtsas bara som att du är väldigt hungrig.

Varje dag är en gaaaleen feeeezzzt!

att dela denna fantastiska vecka med sina bästisar!

2. Det sämsta med Peace & Love är:


Slutet! När man tar avsked av alla nya kåmpizar.


Övriga festligheter blir gråa i jämförelse.


3. Att fixa!!:


fixa en stol! livet är tufft utan.

fixa ett tält och se till att få en bra kampingplats!

fixa ett par axlar att sitta på när det vankas konsert!

fixa en bärare när du inte längre orkar gå!


och för guds skull - glöm inte fixa en tigerdräkt!!


Varsågod kära läsare, tänk på dessa saker så kommer ni ha en rolig vecka!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

dumt att lägga ut bilden på från festen hos Andrew. respektlöst

2011-06-21 @ 19:57:35
Denna kommentar skrev: jullis

Hahaha tror inte Andrew bryr sig eftersom det är sant som Klara skrev!!!!! Go Klara!!

2011-06-21 @ 20:03:19
URL: http://juliatarndal.blogg.se/
Denna kommentar skrev: jenka

haha grymt inlägg klari!!! Fan vad bra!

2011-06-21 @ 21:14:41
Denna kommentar skrev: Anonym

Låt mig ta om det så att även Julia förstår.Menade inte att lägga ut bilderna från festen var respektlöst utan att bilden i sig var respektlös. Alla har ju hört rykten om vad som hände på festen, dvs vad just JULIA gjorde.tänkte bara om fel person såg bilden och blev ledsen, för det finns trots allt människor med känslor även om Julia är inkapabel till att förstå det.



Annars klara,du har en grym blogg. Keep up the good work!

2011-06-22 @ 17:47:15
Denna kommentar skrev: Anonym

Hej Klara, jag har förstått att du vet en hel del om p & l så jag tänkte fråga dig vad som är lättas att ta sig dit på (mellan falun och borlänge)? är det värt att köpa upp till 20 buss kort? eller har du något annat tips? kramar maria

2011-06-23 @ 12:54:55

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0