detta inlägg känns som en recension

Fredagens P&L idag. Hade tänkt åka dit tidigt idag men sov till kvart över 1... Jaja. Egentligen för varmt för att kunna njuta av att vara där den här tiden på dagen. Gårdagen var olidlig i princip. Hade inte sovit någonting alls heller. Igår såg jag bland annat Veronica, Oskar och så höjdpunkten - Deadmau5.

Joel Thomas Zimmerman (som det visade sig är deadmau5s riktiga namn) LEVERERADE. Det var helt sjukt. Jag tycker synd om alla som inte såg det för det var utan tvekan det bästa jag någonsin sett. Innan var jag lite skeptisk "kommer man verkligen kunna stå och lyssna på den sortens musik i 1,5 h utan att tröttna?", efteråt hade jag velat att dom spelade dubbelt så länge. Att i en och en halv timmes tid stå och dansa mer än aldrig förr medans svetten rinner utan att man bryr sig det minsta var bara så otroligt häftigt. Jag har sjukligt ont i mina fötter, ont i nacken, ont i knät, ont i halsen. Det var SÅ värt det. När SOFI kommer in och sjunger sofi needs a ladder höjs liksom allt ännu mer, och det var ju redan innan så JÄVLA BRA. ursäkta språket.

Här är ett YT-klipp när Sofi sjunger för deadmau5 i london. Vill nästan inte visa klippet eftersom det ändå inte går att förstå hur sjukt detta är om man inte sett det. Men okej då. Kolla och försök tänka er in att vara där inne i folkhavet någonstans, skrika texterna och dansa er svettiga. För det är helt sjukt. Som sagt.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0