söndag, härliga söndag.

Vaknade hos Felicia i morse. Åt god frukost, färskt bröd, melon, äggröra och juice. Vid halv tolv åkte vi in till stan eftersom Felicia skulle jobba. Hon jobbar på waynes. Jag avnjöt en stor chai latte. Nu är jag hemma igen och vädret är absolt u.n.d.e.r.b.a.r.t! Funderar på att sätta på mig snygga kläder, fräsha upp mig lite och åka in till stan igen. Men jag har redan shoppat för lite för mycket den här helgen så det är egentligen en ganska dålig idé.. Men skulle vara skönt att vara ute lite och vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom alla mina kompisar verkar upptagna. Aja får se vad jag hittar på. Ikväll ska jag dansa, fy sjutton vad roligt!
Ha en underbar dag!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0