mysklaaaa

Dålig uppdatering den här helgen. Men har inte känt att jag haft något rolig att skriva, och då skippar jag det hellre. Ikväll, om jag har tid, blir det kanske uppdatering med lite bilder osv. Nizeee.
Idag har jag några punkter att göra.

- Nu: Sätta på mig glasögonen och pluggaaa.

- 13.00: Baka pepparkakor med pappa <3<3<3

- 17.00: Träffa mina tjejer hos Felicia för julklappskväll. Byta klappar och äta. Åååh mysipys.

- Senare: Fortsätta med plugget, laga Ivans trasiga jacka.


Igår hade jag värsta myskvällen. Eller kvällen började med att jag, Matilda och Felicia var otåliga och ville på f.e.z.t. Men sedan accepterade jag läget och bytte partyhumöret mot myzhumöret.
Spelade kort med pappa. Lyssnade på jul- och kärlekslåtar med mamma. Och på hiphop. Och på indie. Och lite på Mange Makers. Såklart! Åt Aladdin-choklad och bara njööööt. Och så slog jag in julklappar. Åh så fint det blev, jag ska visa bilder ikväll.


Det var det jag hade att säga. Kraaaamis från klaaaaa



Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0