say walla





Känner att detta är värt att skriva om. Femton kommentarer på ett inlägg!??!

Nu skulle man ju hoppas att detta är desperata "SLUTA INTE BLOGGA KLARA, VI ÄLSKAR DIG"-kommentarer, men i princip alla var ju så kallade publikraggar-kommentarer. Alltså typ "Hej vad gör du" osv. JÄTTE KONSTIGT? Får typ aldrig kommentarer - och nu detta?

Måste blivit länkad någonstans med tanke på att jag hade typ trettio mer läsare än dagen innan.


(jag kommer fortsätta med dålig uppdatering/uppehåll. orkar inte blogga bara för att.. Har jag något att skriva så gör jag det.)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: S

jag fick också sådär!! :-o massa random kommentarer från människor man inte känner! :-o

2011-12-03 @ 11:34:14
URL: http://kraftsamira.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Bodypalace

Det är det som är främsta nackdelen med att blogga med blogg.se Själv får jag nästa inga sådanna kommentarer. Men jag ser ett samband, sånna som skriver mycket om kläder osv tycks få mest reklam och random kommenterar.

2011-12-03 @ 14:03:13
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Denna kommentar skrev: emma

du är på blogg.ses mest kommenterade! :D kanske det? annars har de hittat hit på nå annat roligt sätt :) men håller med dej om att såna där kommentarer är mindre roliga. de vill ju bara ha besökare till sin egen blogg och skiter fulständigt om det är bra eller inte med en haha. hatar såna kommentarer, speciellt om man i rubriken, klart och tydligt har skrivit att man inte mår bra.. sen får man en kommentar: hej hur är det? ^^

2011-12-03 @ 16:20:31
URL: http://emzaans.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0