presentation

Hej alla nya läsare som kommit efter att jag kom etta på blogg.se''s mest kommenterade! (haha)

Jag heter Klara och hade tänkt ta blogguppehåll, men nej, nu går ju uppenbarligen inte det. Jag ska bli känd istället!!! weee

På min blogg skriver jag massa random, blandade saker, lägger upp outfits och gör väl vad de flesta andra sjuttonåriga bloggare gör. Mitt största intresse är dans och hänga med mina kompisar. Jag har ett gäng på cirka tio underbara brudar som jag leker med. Vi gillar att skratta, sova över, prata, dra på fezt och så.


Dagar jag är snygg ser jag ut ungefär såhär.




... Andra dagar ser jag ut ungefär såhär.




..Men jag skulle nog säga att jag oftast ser ut såhär.







Om ni undrar hur jag ser ut andra dagar, eller något annat är det bara att fråga!
Hejdååå

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Samira

Hej!

Jag undrar hur du ser ut utan alla dina fina kläder Klara.

2011-12-03 @ 17:49:03
URL: http://kraftsamira.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

Fin i mitten!! :-) haha

2011-12-03 @ 18:38:29

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0