yesterday evening


Mer bilder kommer komma upp på facebook.

Gårkvällen. Mycket roligt innan det blir mindre roligt så att säga, haha.
Tack Fanny för att du är en så bra partyfixare, Jenny för att du är så galen, Felicia för att du tröstar när jag behöver det, Johanna för att du är så bra att prata hemlisar med och tt för att du är så rolig att leka Hannah Montana med.
-
Hoppas ni alla hade en bra kväll igår och ska ha en bra kväll ikväll. Personligen funderar jag på att hyra några filmer eller så och bara ligga hemma och umgås med mig själv. Men vi får väl se hur det blir. Nu ska jag fortsätta med att städa rummet. Gud så skönt att få det gjort!
-
-
p.s. och tack till mina föräldrar för att ni frågar lagomt mycket och säger rätt saker d.s.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

hahhahahh....mamma/pappa ställer "rätt" frågor?



Vilken tur för dig....du tycks ju dricka mycket "hallonsaft".....



http://youtu.be/tkfbjhxO5pQ



Tur att du inte får köra bil....



http://youtu.be/ws-wDLitH6w

2011-04-09 @ 12:46:49

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0