text

Hej ni!

Nationella NO prov i kemi idag. Jobbigtjobbigt men förhoppningsvis gick det helt okej. Var faktiskt inte riktigt så svårt som jag förväntat mig. Men håller tummarna för ett G.
Sedan då? Lunch och franska sen fick vi hål från sista lektionen. Så ganska chill ändå.

Om en och en halv timme lär jag åka mot dansen. Balett idag. Är lite små rädd för min balettlärare, hon kommer säkert aggra idag igen på mig för att jag inte har några balettskor än. Beställde för typ tre veckor sen men det blev fel med storleken så kommer få nya i morgon. I helgen har vi dansuppvisning!! Ska bli jätte roligt! Hela lördagen och kvällen på söndagen. Förra helgen var det också uppvisning med ragga gruppen, om ni har mig på facebook så kan ni kolla där på ett videoklipp hur det såg ut. wiho!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0