ett inlägg

Hej allihopa!

Nu får ni ett inlägg trotts uppehållet. Kände för att skriva lite.
Sommarens första vecka går mot sitt slut, en fotbollsmatch och en lugn kväll kvar bara.
Den första veckan av sommaren har jag gjort en hel del! Jag har jobbat mellan 10 och 14 varje vardag på fotbollsskolan. Har varit både jobbigt och roligt, i alla fall skönt med lite pengar!
Jag har haft kalas för mina kompisar eftersom jag fyllt år. Det blev maskerad och vi hade väldigt trevligt.

Jag har njutit av sommaren, även om det varit ganska kallt i mellan åt i veckan. Jag har badat, åkt vattenskoter och så igår var jag på Jennys konfirmation. Efter det så blev det en festkväll hemma hos Sebastian. Vid 02.15 så började jag åka hemåt efter en ganska bra kväll.


jag får välsignelsen av den nykonfirmerade tjejen.
fler bilder kommer snart

Hoppas ni alla har en bra sommar, ta vara på den nu!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0