tips på ansiktsmask wiho

Springturen med Hanna gick brabra. Så skönt att springa!! mmh. Har fortsatt skriva på min snart färdiga uppsats men nu ska jag gå och lägga mig och läsa min jätte bra bok. Ska berätta om den för er när jag läst ut den!! åh så kul för er hihihihi.

Innan jag går och lägger mig måste jag bara tipsa om den här super ansiktsmasken. Är en värmemask, alltså den får ansiktet att bli helt varmt när man har den på. På ett väldigt skönt sätt!
 
finns att köpa på the body shop. Lovely!


sov gott hörrni. Pusspuss


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Carro

självklart var det okej :) Bara roligt!



Ja tack det är bara fint här med, ja verkligen jätte härligt nu när solen har börjat titta fram! Nu är det äntligen vår! :)



hmm man kanske skulle ta o testa den där anisiktsmasken! Vad kostar den?



Kramkram

2010-04-15 @ 14:11:58
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0