Talking aboute school yeah.

Idag har jag varit och kollat på kristineskolans friskvårdsprogram vilket var bra att jag gjorde. Jag kom fram till att det är inget för mig. Nu vet jag i alla fall hur jag ska välja, kanske vill ni veta?`

Kommer som första val att välja estet dans. Och jag SKA klara det!
Som andra val blir det estet textil design, sömnad.
Tredjehandsvalet är lugnets sam.

Jag ska komma in på dans, det är det jag verkligen vill. Efter jul kommer jag börja dansa modern också, hoppas det är roligt. Eller det är klart det är.

Efter kristine titten så kom jag hem och pluggade franska, har lite kvar att plugga in men annars är jag klar. Matteprovet idag kändes faktiskt bra! Håller tummarna för VG.


Sista raderna av det här inlägget tillägnas felicia, min pluggpeppare.
När jag sitter och plugga kan jag plötsligt få ett sms "Kom igen klara plugga nu!!! Du ska komma in på dans så kom igen!!!" från den underbara tjejen. Fantastiska fellan. Som hon kallas. Eller ska kallas från och med nu, av mig.

Fellan säger: kom igen kom igen!

 

Nu ska jag fortsätta med plugget, pussss!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

hahahha fyfan vad fuuul jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dö klaraa!!!! blir en liten hömd på.... FACEBOOK!!!!

2009-11-19 @ 23:05:05
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0