dåligt väder, yes!!

Dåligt väder är tråkigt. Fast idag uppskattar jag det eftersom det innebär att Felicia inte kommer åka till idre i helgen, istället kommer hon vara hemma och.. leka med mig!!! :-D Underbart tycker vi.

Och anna skulle ju också dit? hurra för vädret :D:D:D

Planerna för helgen är att vara hejaklack på drag, kanske fest, träna och plugga. Låter helt ohkå!

Idag hade jag två prov, båda gick nog ganska bra,  härligt!! Skönt att ha det gjort, eller har ju två nya nästa vecka men.

Är nu hemma hos fanny, vi var i skolan till fyra eftersom vi hade dubbeltimme idrott / teori. Det tråkiga var att jag missade Hannah montana. Helt fantastiskt progam har jag insett!!!


kanske hyr filmen i helgen också om det blir tid över? yeyy!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0