min helg. (läskig upplevelse)

I fredags var jag hos Samira som fyllt 15, Grattis! Vi var väl kanske.. 13 pers där.
Vi fick jätte goda piroger, varma mackor, en sjukt smaskig tårta och snax. Det var nästan så att jag kunde rullat hem..


Väl hemma hos S så skulle jag prova på något nytt..
Jag skulle se mitt livs första skräck film, One Missed Call hette filmen.

Redan innan den satt igång var jag halvt illamående och jätte nervös. Vi modiga (HEHE) kurade ihop oss i soffan och de kanske 4 personer som inte ville kolla var inne på S rum.
Filmen handlade om att någon får ett missat samtal på sin mobil, det är en läskig, konstig ringsignal också. När dom lyssnar på röstmeddelandet som lämnats så hör dom att det ärdom själva, kanske två dagar in i framtiden. Sen dör dom.

Just när vi ska börja kolla ringer ett okänt nummer min mobil, jag hinner inte svara. GHA! Men jag förstod att det var någon av de 9 idijuterna som jag delade soffa med. Det var S.

När vi kollat i kanske 15 - 20 minuter ringer ett okänt nummer igen. Jag ser mig om och märker att det inte är någon av de i rummet som ringer.
Jag svarar och en röst viskar "I'm going to.."
Där hör jag inget mer för jag ttrycker panikslaget på röd lur. Jag lutar huvudet mot knäna och blir helt flämtig ( jaa jag är en chicken ).. "Vem var det som ringde?" Frågar jag och alla säger att mig att vara tyst, det är mitt under en spännande scen. Jag skriker åt dom "men vem fan var det som ringde!?"  Alla ba, neej det var inte jag. blabla. Jag fic värsta paniken och började gråta! :O hahahaha ja ni...

Alla ba men Klara ge dig det var ju någon som busringde säkert. Jag, " MEN NI HÖRDE FAN INTE VA DEN SA, DEN VISKADE I'M GOING TO..!!!! buhäää" Då börjar dom förstå att jag är seriös och inte försöker lura i dom något.
Alla föröker intala mig att jag kommer inte dö och så vidare men jag bara snörvlar och är tokskrajj. Felicia och Sanna asgarvar åt mig. Emma kramar mig. Maja säger att det bara är i filmen dom blir dödade, jag kommer inte dö.

Tillslut går felicia in i andra rummet och där visar det sig att det är Nora som skojat lite.. Hon hade nog bara lite dåligt samvete när hon såg mig sitta där och skaka...
Hahahahahahaha jag är ju för pinsam!

Sen ville jag inte se mer så jag har alltså fortfarande skräckfilms-oskulden i behåll.

Igår lördag var jag hemma hos Nora med ungefär samma folk som igår. Hon hade fyllt år hon med.  Grattis Nora!
Vi fick jätte god tacopizza, supergod tårta och glass och snax.. Mysig kväll det med!! :D

Vad har ni haft för er?
smeeek.


lördagens kläder..
¨



Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

ah, taack så mycket sweety! :D

2009-05-12 @ 15:53:23
URL: http://mariiette.blogg.se/
Denna kommentar skrev: S

TACK BJBIIIIIIIIIIIIIIIII <3

2009-05-12 @ 21:25:02
Denna kommentar skrev: S

TACK BJBIIIIIIIIIIIIIIIII <3

2009-05-12 @ 21:25:16

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0