Mäh jag som har bloggat!

Jag har bloggat till er, i går kväll skrev jag ett långt mobilblogginlägg. Men det har tydligen inte kommit upp? Jäääätte bra.
Jag har verkligen inte tid att blogga nu förlåt!!!!!!!!!! Måste plugga moppe och tidigare idag har jag jobbat, sovit, tränat och provkört moppen.
Jag var KUNG!

Snart ses vi, ute på vägarna. Eller ni kommer inte se mig, bara ett grått sträck lär ni hinna se när jag åker förbi på min peugeot viva city sport. i 50 km/h.

Ha! Det kommer vara såååå värt all pluggtid. Hoppashoppashoppas jag i alla fall.

nej det kommer det, det är ju sjukt kul att åka.
Och jag är som sagt KUNG påre.

ska försöka höra av mig, så snabbt som möjligt!

/ kungklara

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0