hej!

Idag var det alltså sista dagen på fotbollsskolan. Kommer sakna dom små sötisarna. Fick massor med blommor, teckningar och så vidare. Söta!

Ikväll hade jag med flera tänkt grilla vid kålgårn, men det jäkla regnet sabbade ju dom planerna.

Igår efter fotbollsskolan stekte jag hemma hos Felicia. Och pluggade moppe såklart.. Hade uppkörning på kvällen, gick ganska bra! :D Åttorna var jag väl sådär på, men helt okej.


Såhär fin var jag hemma hos Felicia igår efter en hel dags fotbollsutlärande.





SÖT VA?

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

hmm...

2009-06-18 @ 15:26:51
Denna kommentar skrev: moaa

alltid klara alltid<33

2009-06-18 @ 16:08:25
Denna kommentar skrev: FELICIA

naw :)

2009-06-18 @ 19:41:36
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: din chef

wannabe hannahpee ;)

2009-06-19 @ 01:54:39
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0