glad midsommar?

Alla verkar ha en rolig midsommar! Haha, not? 


Felicia - utan kompisar i en annan stad med sin släkt typ hos mormor och morfar.
Fanny - dör av utråkning nere i skåne med sin släkt, alla under 10 år eller över 35.
Jag - spelar typ boul med min mormor, morfar och mina päron. JA JAG ÄR SERIÖS. Som tur är är sanna med.
Sanna - Har lika "kul" som mig. (Vi har dock fått god mat och tårta)

Sen är det ju också några som ska tälta, okej, ähm det spöregnar!? Snart ska i alla fall mamma köra hem mig och sanna, då jäklar är det dags att göra något bra av dagen. Phu! ses.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: tildi

hehe, midsommar suuuger!!!

2009-06-19 @ 21:34:30
URL: http://matildaromlin.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0