ett dåligt försök till att vara en pluggis.

Jag har försökt vara en pluggis. Tillsamans med min nära vän Felicia. Jaaa det gick väl sådär. Gick lite bättre för Fellan eftersom jag förhörde henne på engelska glosor och så. Jag fick lite gjort i alla fall jag med. Pluggade inför moppekortet. Brumbrum!

Måste börja ta tag i det på riktigt!

Vi hade det ganska mysigt under pluggandet. Det var massor av te, russin, jordnötter, prat om allt annat och lite mackor.
Men just den delen som handlade om glosor och vänstersvängar gick ju sådär.



denna konstnärliga skildring av en galen flicka, rinnande honung och en te kopp är fotograferad av moi.

Bara så ni vet.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0