Äntligen Älskade Fredag

Hmm. Har fått höra att jag uppdaterar lite för sällan, och JA, jag håller med! hihi :P
Ska försöka uppdatera i alla fall varje dag, men saken är ju att det inte alltid finns nåt kul att skriva om..

Äntligen fredag!
Nu ska jag inte ägna så mycket som en tanke åt allt som har med skolan att göra. Har haft 3 prov den här veckan och jag tycker att alla har gått bra. Fick tillbaka engelska provet också, VG. Jag är nöjd eftersom att provtiden var väldigt kort och jag mest fick stressa på skrivuppgiften "My family". ;P Ojdå. Nu tänkte jag visst på skolsaker, jag ska skärpa mig ;)

I kväll ska jag träffa folk, får se vilka de lyckliga blir ;) haha nejrå. Mamma och pappa är på nån fotbollsfest, så ring om du vill komma hit! :D
Hade kungligt :-)) Puss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0