Om klänningarna nedan..!

Kan bara säga mmmm! Det där med enfärgat, från topp till tå, tycker i alla fall jag känns helt rätt och jätte snyggt! Se själv på Eva och Victoria här nedan. Men jag tror nog inte det är lika fint om man kör på heltäckande; t.ex blå långärmad hood, blå byxor, blå skor, blå baseboll keps, allt i samma nyans. Men vad vet man, har inte sett någon i den outfiten.. Hittils! Kanske känns supersnyggt och sådär, bara man vänjer sig! ;)

Jag tänker inte vara den första som provar i alla fall, men det där med klänningar och skor i samma färg kan nog vara värt ett försök! Fast det känns nog som en bra idé att inte köra på grått eller svart i så fall, våga färger! (:

Glöm inte komentera den snyggaste klänningen, gärna motivera också. Personligen är jag ganska såld på Eva Longoria's härligt blåa, men jag skulle då inte säga nej till Victorias heller efter som båda enligt mig är supersnygga!

Ha det bra, det tänker i alla fall jag ha! (så fort jag blir av med influensan lr vad det nu var vill säga)

Puss & kram! /
Klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: nathalie

Jagvet!
Vad tycker du är bäst av oc och oth?:)

2008-04-23 @ 21:51:31
URL: http://natthaliew.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0