isak undrar:

isak om en kille:
klara, vi behöver din flörtskola... vad ska man hitta på om man inte ska se på film? laga mat? spela badminton? åka en sväng på longboarden? utflykt? spela monopol (jag förlorar aldrig, för farsan betalar)? göra läxorna ihop? ooh den va bra, den ska jag prova :) tack för hjälpen!

Alltså Isak.
Du är en sådan star! Hör av dig om du har vägarna förbi så att vi kan catcha up!

Min kompis Philip hade samma *pR0bLeM* och under kan du se min lösning på det.. Men du verkade ju få till något bra ändå? Men är det flirtskola du vill ha så ska jag L-E-V-E-R-E-R-A. Flirtskola på bloggen, favorit i repris, kommer dyka upp! Så håll ögonen öppna O_O *håller dom öppna*. Puss och kram!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: isak

haha asså fett med PR! :) ja men det är ju en bit till falun fast det skulle vara jävligt kul! ;)

2012-01-14 @ 11:28:30
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0