Favoritmusik just nu

Jag tänkte tipsa/berätta om min härliga favorit musik. Jag tröttnar ganska snabbt på låtar men har några artister som jag lyssnar på lite grann hela tiden som Vampire Weekend och Kent. Och så är det väldigt mycket artister och låtar som kommer och går. Mest lyssnar jag på "fjortisdunk" och festmusik för man blir ju så glad och taggad av det!

Här är i alla fall några favoriter för tillfället!

Inna - Hot (Gillar typ allt med Inna, men tog bara med denna)


Moonlightshadow remix


Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza (gillar även one)



Far east movement - G6 (börjar bli sliten jag veet men den är för skön)


Britney Spears - Hold it against me



Såhär ser jag ut när jag mimar till dirty situation med en penna som mikrofon.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

tips.. jennifer lopen nya. du får söka på youtube!

on the floor

2011-02-16 @ 21:56:02

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0