tildavildakilda tjejmiddag.

Hej!!!
Det är fredag, klockan har inte hunnit slå 00 - och jag är hemma!!!!
Innan tiden jag skulle vara hemma!!
Tänkte "äh jag åker hem istället för att hetsa iväg på den här festen."
Jag börjar ana en tråkigare, mindre äventyrlig, mindre vild sida hos mig själv. Jag håller på att bli vuxen!!!!!
wohooo

Nej men i alla faaaall. Idag har jag spelat fotboll sen åkte jag hem till tilda på en väldigt rolig tjejmiddag eftersom hon snart fyller år. Sen gjorde vi oss till våra vackraste jag så att säga och sen... bestämde jag mig för att åka hem istället. Eller han väl åka lite buss och så imellan åt men ja.

Jag Hanna RrRrrr och TT var i alla fall kvällens mest mogna och coola brudar så att alla har det klart för sig.
Dom andra i vårat lilla gäng visar ständigt upp en sån omogen attityd...... Ja ojoj tur att dom har mig, hanna och tt att luta sig emot i svåra stunder. så att säga.

Nu ska jag kolla på min favorit film "The holiday" och sova. Kanske öppna kylen för eventuella intag utav näring?
mmmmh <3<3<3<3

Sov gott tjere venner.


en fin och väldigt mogen bild på tt. och lite suddigt men det känns ju bara lite sådär "trash-chickt" skulle man kunna säga.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0