bantnings lov, vilken idé!!

oj vilken lång dag. har varit vaken så länge så känns som om klockan egentligen vore vara typ 5, 6 eller något. Gick ju som sagt upp tidigt i morse.
Just nu är det lite släkt och kompisar här eftersom min mamma som tidigare nämt fyller år i dag. Har ätit och ska fika.
Usch jag är trött på mat och sånt!! Man gör ju seriöst inget annat än att äta på påsk och jullov. Efter påsklovet vore man typ ha en extra lov för att banta istället. Smart girl jag ee!


hehehe fin <3

Nu ska jag leka med mina kusiner hugo och mira. puss

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Hahaha jaaa precis! Man bara äter äter och ÄTER xD

2010-04-11 @ 21:42:33

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0