Veckoplanering

Hej! Idag var det först skolan, tja som vanligt då, var väldigt mycket att tänka på. Betygen sätts nästa vecka och jag har mycket som ska blir klart. Och så är det ju julklappar som måste köpas. Känner stressen komma.
Men nu har jag i alla fall planerat upp lite!

Idag - Franska och engelska läxan
Imorgon - Läxförhör franska & engelska. Plugga inför NOprovet, skriva teknikuppsatts
Fredag - Hem efter skolan, samma som igår, nattcupen på kvällen.
Lördag - Baka på förmiddagen, vid 4 åka till folketshus för dansuppvisning. Möjligt att kvällen spenderas med hanna, kanske fler? Eller bara ta det lungt och plugga.
Söndag - Julshopping med mattias, dansuppvisning på kvällen. Plugga sen.
Måndag - Plugg!!!! Träning.
Tisdag - Prov, skriva klart uppsattsen.
Onsdag - lämna in uppsattsen.

Kommer förmodligen läggas till lite läxor. Om jag får tid över måste jag ta igen matten jag missade när jag var sjuk. Så väldigt mycket, får liksom prioritera lite vilket skoljobb som är viktigast. Usch vad jobbigt.

 

Idag tog jag i alla fall en paus i pluggandet och åkte till waynes med Felicia och Jenny. Riktigt trevligt!! Massa snack, chailatte, en stor varmbulle och superbra sällskap. Tacktack.


Avslutar med lite vackra bilder från skoldagen...


hyperbarn? jaaaaaavadåråååå







Kommentarer
Denna kommentar skrev: tobi

HAHHAHAHAHAHAHA

2009-12-03 @ 16:24:01
Denna kommentar skrev: BBK <3

fyfan klara!!!!!!

2009-12-04 @ 16:49:19

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0