NOprov avklarat!

Yes!! Så skönt att ha NOprovet gjort! Super. Fick också tillbaka två prov.





Väldigt nöjd blev jag! SO och engelska. På engelskan var jag bara 4 poäng ifrån mvg! Vilket är lite för ett prov med 94 möjliga rätt tycker jag. Så jätte nöjd!

Nu har jag ju bara teknikuppsatts, krönika, engelskauppsatts och matteprovet nästa vecka kvar. Jippi!! :D (det där jippiet var faktiskt inte ironiskt med tanke på hur mycket jag haft nu på slutet.)



Har för övrigt känt mig väldigt positiv idag efter ett uppmuntrande samtal med världens finaste carro. Toppen!

Nu ska jag skriva klart teknikuppsattsen så kan jag stryka en till sak på att-göra-listan. Perfa! Puss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0