en kille

Jag vill ha en kille som inte frågar "ska vi se på film?" när vi ska ses
en kille som är smart. Och jag menar inte betyg (även om snygga betyg såklart inte är ett minus), jag menar mer streetsmart, en kille med åsikter
en kille som inte hatar "bara för att". Ni vet dom som "snackar politik": "fyfan, sossar, lever på bidrag och vi andra som lyckats i livet får ta hand om dom" eller "moderatjävlar". ni vet vad jag menar va?
en kille som kan säga förlåt, på riktigt
en kille som inte tofflar
en kille som hör av sig på tisdagar, inte bara fredagkväll 01.50 (när krogen stänger)
en kille som tror på sig själv
en kille som inte säger "pengar är väl det minsta problemet" / "farsan betalar". Även om det är så, varför berätta? Vem bryr sig?
en kille med andra intressen än öl
en kille som inte kammar bak håret och har ljusblå randig skjorta med två knappar öppna. alltid. (ibland, visst.)
en kille jag inte tröttnar på efter en vecka eller två
Några av mina kändischrushs.. Allihop pga det dom skriver, säger, tycker, låttexter osv. (Jaja dom är jävligt snygga också.)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Lisa

Ååh alltså tatueringen på killen längst upp..så snyggt. Jag håller med om allt det här. Jag är så less på att det alltid ska vara så viktigt att hävda sig genom att ha en massa åsikter som bara trycker ned andra, varför är det så svårt att inse att det som faktiskt är viktigt är att vara trygg i sig själv? Är man det behöver man inte trycka ned andra.

2012-01-09 @ 13:47:05
URL: http://lisur.wordpress.com
Denna kommentar skrev: isak

klara, vi behöver din flörtskola... vad ska man hitta på om man inte ska se på film? laga mat? spela badminton? åka en sväng på longboarden? utflykt? spela monopol (jag förlorar aldrig, för farsan betalar)? göra läxorna ihop? ooh den va bra, den ska jag prova :) tack för hjälpen!

2012-01-11 @ 00:06:53
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0