min hund, what a model!!

Idag har jag polotröja samt poncho på mig. Fan vad fAshiOn.

Borde kanske addera mina nya brillor för fulländad outfit.. Just det, jag har skaffat brillor. Två par till och med. Jag ser ju superdåligt, har haft linser sedan åttan eller något sånt. Och nu har jag slutligen införskaffat glasögon också.

Vill ni ha bilder? Ingen kommer svara så jag svarar år et; Ja Klara, vi vill ha bilder!
Bra bra, då ska vi se vad vi kan göra åt det i framtida inlägg.



Nu är det dags att put some lipstick on here i come dumdumdum (låt i eurovision song contest) och sen gå ut på promenad med min vovve innan jag åker till skolan.

Och just det! God morgon förresten!




Kommentarer
Denna kommentar skrev: syster O

aaah jag saknar er!!!!!! Och jag vill se bilder pa de andra glasogonen ossa:) Puss basta syster! Love u!

2011-11-19 @ 06:25:58

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0