fredag yeees

Fredag idag, jippi! En bra dag eftersom jag fick veta att jag kommer få mvg i slutbetyg i bild, fick sluta innan 11 och umgicks med Philip fram tills typ nu. Bra dag hittills! Förövrigt har jag funnit en ny kärlek. Nutella. Oh my gosh, hur gott är det inte? New love så att säga.

Ikväll ska jag vara med Jenny och Felicia. Vi ska äta tacos hos Jenny och ha en braa kväll. Senare kommer kanske Fanny. Vi ska smida planer in för sommaren. Sommaren som faktiskt börjar om två veckor. HUR SJUKT ÄR INTE DET? Det var vinter och sen plötsligt var det två veckor kvar till sommarlov. Och det är så mycket roligt innan dess! Falukalaset (Danny!!!) klassfest och så vidare. Underbart livet är. Hoppas bara vädret vänder på dessa två veckor. Sommarväder, tack.

Nu ska jag gå ut och gå en powerwalk och sedan blir det lite fredagsplugg he-he.
Ha en jätte bra fredag allihopaaaaaaaa puss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0