bra saker i mitt liv

Hejhej. Klara heter jag, jag är en sextonårig tjej som är väldigt lycklig.
För om en månad har jag fått sommarlov och om en månad och två dagar fyller jag 17, och hur roligt är det inte att fylla år? Vädret är underbart, alla människor har plötsligt blivit snygga, mina ben är inte blekare än de flestas, på lördag är det f.e.z.t, jag har piercad navel, snyggt nagellack, c0ola kompisar, bra familj, en underbar klänning till skolavslutningen, en p&l vecka att se fram emot, släkt som tycker om mig, en gullig hund, snygga shorts som jag får ganska bra rompa i, lite pengar kvar på kontot och min cyckel har inte blivit stulen i år.
hedjå

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Lisa

finaste Klara <3

2011-05-11 @ 22:30:57
Denna kommentar skrev: Idaandersen

yiiihaaaaa! JAg är fan helt överlycklig jag med! :D

2011-05-14 @ 04:30:58
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0