sotiga ögon och toffs.

Tänkte visa er hur det ser ut med håret uppsatt i den nya fina toffsen och ögonen med nya ögonskuggan. Det blev lite mörka bilder men jag tror ni ser ändå.


Med toffsen sätter jag upp en hög, lite slarvig, snetoffs. Finfint tycker jag! Går ju också med bulle, har inte provat än.

Och såhär använder jag ögonskuggan.

Sotar ögonen utifrån och in, vet att man brukar börja in ifrån och ut men jag tycker det går lättast tvärtom. 
Det blir då mörkast längst ut och tonas lite ljusare inåt. Sotar även uppåt, ganska högt, till ungefär en bit under ögonbrynen.


Luiza Sjöblom, paradise hotell deltagare och stureplansminglare använder ofta svart ögonskugga.
(bild från stureplan.se)


Keira Knightley, också fin i sotiga ögon!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0