Jag svarar på en ilsken kommentar.

Anonym om inlägget  "Jag blir intervjuad B))))))))"

vem leker du?
känd elller?
jag som bor i falun visste inte ens vem du va?
du & ditt tjejgäng kan stoppa upp något, de är MÅNGA som har mycket emot er..
leker coola & grejer
skriva falubloggar och vågar inte ens stå för att det är NI
alla vet


Vaddå leker, är jag inte känd eller?
Nej men seriöst. Hur kan du ha så mycket emot mig och mitt tjejgäng när du skrev att du inte ens vet vem jag är? Lär känna mig innan du dömmer mig, tack.
De flesta som läste inlägget där jag blir "intervjuad" förstod att det inte var seriöst. Skrev det dessutom längst ner. De personer som känner mig vet att jag inte är sådan som jag väldigt oseriöst spelade i intervjun. Och eftersom det mest är personer jag känner som läser den här bloggen så tänkte jag att alla skulle förstå skämtet. Tänkte att de som inte känner mig förstår nog också.
Jag och mitt tjejgäng föredrar att skippa det där med att stoppa upp något. Det lät lite grovt tycker jag allt.
Och falubloggarna är det inte vi som håller i, vi har våra egna att skriva på. 

Ha det bra!


en fin bild på mig, tjejen som leker känd. eller något?


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0